- Lattu saab kaupa vastu võtta 8:00-20:00
- Saabumisel helistada vähemalt 1h ette telefonil 5088590
- Helistamisel jälgida lao omaniku instruktaaže
- Saatelehele peab olema märgitud brutokaal
- Tühja auto kaalumist ei teostata. Tühja kaalu saame konkreetse auto keskmise näitajana KEVILI süsteemist.
- Kui autojuht teab oma auto netokaalu, võib ta selle saatelehe kirjutada
Protsetuur on järgmine:
- Kaalukaardid on väravas turvatöötajate käes.
- Autojuht võtab sealt kaardi ja sõidab koormaga siisesõidu kaalule- kaalub sisse
- Paneb kauba lattu nr4 maha ja sõidab väljasõidu kaalule- kaalub välja
- Annab kaardi väravasse.
Saatelehe paneb autojuht postkasti, mis asub laoukse siseküljel.
Ladu on lahti 8:00-18:00
Värkse info ka kodulehel: http://ang.ee/
Mahalaadimise instruktaaz:
1. Täiskoormaga auto kaalumine (kaal asub labori juures)
2. Saateleht laborisse
3. Proovi võtmine kaubast (proovivõtu masinaga)
4. Auto ootab mahalaadimist (raadio kanal nr 7)
5. Tühi kaal
Allpool ka kaardi link, kuidas sõita laborini Hoidla tee 5 (kaardil kahjuks puuduvad uued laod ja labor)
http://kaart.delfi.ee//?bookmark=925273826e114b1246e09016fbc562c2
Herne autode liikumise plaan.
1) Auto sõidab automaatproovivõtu peale (MGT võtab proovi)
2) Autojuht annab info koorma kohta Laborisse (akna kaudu)
3) Täiskoormaga auto sõidab MGT kaalu peale (autokaal nr. 1)
4) Auto ootab mahalaadimise järjekorras.
5) Autod kutsutakse raadiojaamast (kanal No. 9) maha valamisele
6) Tühi Auto sõidab MGT Kaalu peale (autokaal nr. 1)
7) Autojuht võtab dokumendid (juhul, kui tegemist oli pabersaatelehega) MGT Arvestusgrupis
Allpool liiklusskeem
![Muuga sadama hernes](/images/Muuga_sadama_hernes.png)
- Autojuht võtab väravast turvatöötajalt kaalukaardi (väravas 3 kaarti)
- Edasi sõita kaalu peale kasutades kaalukaarti, et võtta brutokaal
- Edasi sõita merepoolse lao juurde. LADU NR 4
- Mahavalamine lattu
- Edasi vaja kirjutada saatelehele kaardi numbri (1;2 või 3) ja kella aeg, millal auto kaalule läks.
- Saatelehe paneb autojuht postkasti, mis asub laoukse siseküljel.
- Edasi kaalu peale, kus toimub auto tühikaalu võtmine
Kaalukaart kindlast anda sadama väravasse tagasi!
Tarneaadress:
Sillamäe sadam
Tööstuse 14, Sillamäe / vabatsoon ZO/0048/EE5000EE
Ladu avatud üldjuhul: 08:00 – 20:00*
*Sadamasse sissesõit on lubatud hiljemalt 30 minutit enne lao sulgemist
NB! Muu töögraafiku osas lepitakse terminaliga eraldi kokku
Palume, juhul, kui autojuhil tekkib probleeme/küsimusi võtta kindlasti ühendust SilSteve lao-dispetseriga ( tel. 53026660).
Saatelehel, lisaks kohustuslikule informatsioonile peab olema märgitud:
* sihtkoht - AS Silsteve ladu Sillamäel, vabatsoon ZO/0048/EE5000EE
* autojuhi nimi ja isikukood
* veoki reg. Number
- Vilja kvaliteedi kontroll toimub enne sadama territooriumile sisenemist.
Laboriplatsi asukoht ja sõiduskeem on toodud allpool oleval kaardil.
Pärast proovi võtmist liigub auto tabloo juures olevale ootealale ning ootab analüüsitulemusi. Kui kvaliteet on aktsepteeritud ilmub tabloole mahalaadimise lao number.
Auto sõidab sadama territooriumile.
![Laadimise skeem](/images/logistika/Laadimise_skeem.jpg)
Autod võivad saabuda nii paberkandjal saatelehe- kui ka elektroonse saatelehega.
Iga kliendi elektroonse saatelehe alusel Sillamäe vabatsooni sisemise protseduur kooskõlastatakse Sillamäe sadama turvateenistusega eraldi kokku.
- Veok saabub Sillamäe sadama pääslasse nr 1 ja pargib määratud järjekorras.
- Veoki juht esitab turvatöötajale kauba saatedokumendid. Elektroonse saatelehe alusel toimuva veo puhul trükib turvateenistuse töötaja saatelehe ise välja. Selleks autojuht, enne sissesõitu pöördub turvateenistuse poole, teatab auto nr, mis ja kelle vili on veokis. Sisenemine toimub turvatöötajale esitatud saatelehe alusel.
- Dokumentides vastuolude puudumisel turvatöötaja teeb saatelehele märke SISSE, kuupäev, kellaaeg ning kinnitab andmed oma allkirjaga. Seejärel annab dokumendid tagasi veoki juhile.
- Kauba kaalumine toimub autokaaludel №3 (skeemil Kaalumaja 3). Veok liigub märgitud STOP jooneni ja ootab valgusfoori lubavat signaali ning tõkkepuu avanemist.
- Kaalumine toimub automaatselt, autojuht ei pea kabiinist välja minema. Kaaluandmed ja mahalaadimise lao nr. näidatakse tablool. Kaaluandmed edastatakse viljakliendi infosüsteemi automaatselt.
- Veok liigub määratud lattu. Tee „A“ ja „B“ ladudesse on märgistatut allpool oleval sõiduskeemil.
- SilSteve laodispetšeri poolt mahalaadimise loa saamisel (suusõnaliselt) siseneb auto lattu tagurdades.
- Peale kauba mahalaadimist lattu, dispetšer kontrollib visuaalselt kauba puhtust. Võõrkehade või muude mittevastavuste avastamisel dispetšer informeerib laborit. Labori töötaja tuleb kohale, hindab mittevastavust ning seejärel otsustab edasise käitlemise.
- Peale kauba mahalaadimist liigub tühi veok tagasi kaalumajja.
- Kaalumine toimub automaatselt, autojuht ei pea kabiinist välja minema. Kaaluandmed näidatakse tablool. Kaaluandmed edastatakse viljakliendi infosüsteemi automaatselt.
- Veoki juht liigub pääsla nr 1 väljasõidu suunas ja tõkkepuu ees jääb seisma.
- Turvatöötaja veendub, et kaubaruum on tühi, teeb saatelehele märke VÄLJA kuupäev, kellaaeg ning kinnitab andmed oma allkirjaga. Märgetega saateleht jääb turvatöötaja kätte.
- Turvatöötaja lubab tühja veoki vabatsoonist välja.
Peale kauba mahalaadimist auto võtab teise kauba peale
- Autojuhil oleks vaja kindlasti peale vilja lossimist käia kaalumajas tühja auto kaalumiseks ning peale seda minna muu kauba laadimisele.
- Sadamast väljasõitmisel peab autojuht näitama turvateenistusele nii vilja saatelehe, kui ka muu kauba saatelehe/CMR-i.
Sadamas liiklusskeem:
![](/images/logistika/Port-of-Sillame-vili-2018-Kevili.jpg)
Palun jälgida uut mahalaadimise skeemi ning jälgida sadamapoolseid juhiseid ning korraldusi!